fredag, januari 26, 2007

Jag ska konvertera.

Jodå, det är en helomvändning faktiskt... Från knubbsäl till idrottsatlet! Imorgon kl 10:30 åker jag med pappa till Kraftkällan och tränar! Bör kanske tillägga - för er som inte känner mig väl - att jag inte har rört mig frivilligt sedan mellanstadiet, när man provade lite sporter som alla gick åt skogen. Visst rör man på sig när man har konserter, men efteråt har man träningsvärk och behöver nästan rehabilitering för att kunna återanpassas till samhället igen. Så... Nu börjar mitt nya liv. Har redan ätit nyttigt en hel vecka. Jenny är ovärderlig stöttepelare. Utan henne klarar jag det aldrig. Ska gå ner mängder med kilo och bygga en atletkropp till i sommar.

Följ mig på mina vilda strapatser. Kanske rentav slänger ut bilder före och efter! :-)

Wish me luck... Nu ska vi festa med några cashewnötter... Bättre än en hel chokladkaka doppad i sirap och rullad i socker...

/Sälen bob