söndag, november 05, 2006

Nu äre Youth igen, som vi skämtsamt säger här... Eller ja... Jag sa det nu i alla fall...

Martina och Simon bor hos oss nu och vi har det så kosligt! Lång Martina-frukost blev det och Kalle dök upp. Riktigt najs...

Ikväll lirar Reuben Morgan och Delirious på LO. Går dit. Gillar Reuben Morgans gitarrists sound. Tjötade lite med honom i somras och kom fram till att vi har nästan identisk utrustning. Varför låter inte mina grejer lika fränt...? Jag får väl ligga i och träna mer.

Har faktiskt kört lite gura idag. Men som vanligt... inspirationen tryter och man hamnar i samma gamla hjulspår som vanligt. Det är kul att se hur "icke-gitarrister" spelar. Då kan man bli riktigt inspirerad. Lorre är en sån kille... Var hemma hos honom i torsdags och försökte oss på en ny låt till nästa bob-platta. Det slutade i musikaliskt kaos, men vi hade grymt kul och det var som sagt inspirerande att se hur han lirar...

Nu ska jag testa att lägga upp lite bilder på vår eminenta dotter:
Nähä... Det blir bara error... Får väl testa igen nån annan gång...

Tjing!

2 Comments:

Blogger Julia said...

FILIPPA FILIPPA FILIPAA

5:31 em  
Blogger Julia said...

ja jag har faktiskt borjat marka av lite rosa ludd bakom oronen, och du har ratt.. det ar en ganska behaglig sjukdom.

5:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home