tisdag, januari 02, 2007

Jaha... Här sitter man på jobbet och klurar på om man ska ta och blogga lite. Mycket riktigt... Klockan är 16:13... Inget nytt här, fast det har blivit nytt år och allt.

Jaja... Önskar er alla kära läsare en god fortsättning.

Vi har ett par kollegor som fyller 50, respektive 25 i januari. Kom gärna med tips om firande och hyss!

Mmm... Nu ska jag snart hem. Min dotter fyller 2 imorrn. Stort. Jag är verkligen småbarnspappa nu... Har kommit på det.

Freda' är grymma! Lånade en samlingsskiva av en vän idag. "Doktor'n", "Vindarna" och "Det som gör mig lycklig nu" m fl är ju rena nostalgitrippar som direkt tar mig till en varm sommarvärld, långt borta, med mina vänner Peter och Macke och en bil... *lyckorus*

Nyårsvälsignelser från er egen rockare och framtidsdrömmande vän Jonte

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Hejsan. Jasså, den 3 januari? Min bror fyller år den 4 och min morbor den 2:P
Grattis får man väl önska henne i efterskott.

Du, kommer inte ihåg vad bandet hette som kom ifrån Gnarp. Känner du någon där ifrån?

God fortsättning på det nya året.
/ Lovisa

7:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home