torsdag, november 30, 2006

Sitter på jobbet och som vanligt när man jobbar heldag, tynar inspirationen bort runt kl 16:00 och man undrar om inte klockan egentligen är 17:00… Idag är den i alla fall 16:22.

Jag och lilla familjen ska åka till Kållandsö direkt efter jobbet. Sen drar vi till Göteborg i helgen och åker hem på måndag. Möjligen åker vi till Vänersborg och hälsar på några vänner, om vi nu får tag i dem... Blir skönt att komma från lite. Är så trött på löneförhandlingar, jobbsökande och vardagslunken… Usch…

Lyssnar för övrigt på Mutemath. GRYMT BAND! Om inte du har hört dem – köp all musik du kommer åt från dem! Deras fullängdare kommer väl ut i Sverige efter nyår, gissar jag. Finns att köpa i mp3-form på nätet i alla fall. GRYM MUSIK! Jag är frälst… Både på ena och andra sättet då…

Nä, nu får jag jobba vidare. Ha en go helg, du vän som läser detta!

Eder tillgifvne Jonte

3 Comments:

Blogger sofia said...

Men vad roligt att du redan har skrivit något nytt! :-) Får tacka så väldigt mycket för den otroligt mysiga stunden jag fick ha tillsammans med er i onsdags, ni anar inte hur mycket jag tycker om er!! Och Filippa är ju bara så helt makalöst georgious, saknar henne redan... Kan gärna låna henne nån gång om ni känner att det vore skönt med en paus och alla andra mostrar och fastrar och avlägsna släktingar är upptagna... Ha nu en skön helg på Kållandsö/Göteborg och hälsa alla så mycket från mig. Vi höres!
//sis

1:39 fm  
Blogger Jonatan said...

Tack själv Fia! Det var ju helt extremt trevligt med så celebert besök! Blomman står sig än, förresten. Trots vår lilla minisemester till Kållandsö och Göteborg. :-)

Visst, Flippis utlånas utan några förbehåll! Hon var så förtjust i dig och pratade om dig när du hade gått. Inte illa...

Welcome back... Hälsa männen i ditt liv (Bjørnar & Tzar)

PS Vi vet också om att Hm-hm är hm-hmm... ;-) DS

5:24 fm  
Blogger sofia said...

ja, visst är det häftigt att hm-hm är hm-hm!!!!! :-)

1:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home