måndag, november 10, 2008

PRAO-gitarrist i NOICE


I måndags ringde Jens Lundvik (sångare i BIG) och berättade om att han anordnade ett Gospel Café i Falun som skulle ha Peo Thyrén (Noice, Big m fl) som gäst. Bl a skulle Noice lira några låtar, men deras gitarrist hade fått förhinder. Så frågan löd om jag kunde hoppa in på gitarr…

Spännande. Jag hade ju aldrig direkt lyssnat på Noice, så jag började då och plöjde igenom låtarna dag och natt. :-)

Så i söndags var det dags… En ära att få lira med både Noice (originalbasist Peo Thyrén, sångare Marcus Öhrn, originaltrummis Robban Klasén och en keyboardist från Falun, som jag tyvärr har glömt namnet på…) och med BIG (Jens Lundvik, Stefan Almqvist och Peo Thyrén med band), samt Elsborgskyrkans gospelkör.

Mer rockenroll åt folket!
/Noice’s PRAO-gitarrist

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

herlig, herlig......lykke til med jobben...

9:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Strålande upplägg på kvällen tycker jag! Och att du fick vara med...är rätt åt dig

4:28 fm  
Anonymous Anonym said...

he he he... en kväll i tunnelbanan blev en kväll i församlingsvåningen... bedårande barn... på sin tid
/daniel jernberg

4:37 fm  
Blogger Jonatan said...

du är så ROCK N ROLL!!

12:33 fm  
Blogger Christopher Liljebäck said...

hallå...blogga hallå! vi väntar hallå :-)

1:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home