tisdag, september 30, 2008

Imorse var det frost på rutorna och jag var sen... Missade frukosten, men tog en drive på vägen... När ska jag komma in i mina sunda vanor?!? *panik* Har även under min svull-tid utvecklat en ännu starkare dragningskraft till choklad. Fick en lättare version av besinningslös skräck igår kväll när jag insåg fakta: Det fanns ingen choklad i huset! Men... jag stillade min hysteriskt vibrerande chokladabstinens med ett par nötcreme... Phiuuu... Min bittra fiende - min söta vän - mitt chokladbegär - blev tillfälligt lugnat... Ska försöka ignorera nästa impuls... Wish me luck! ;-)

Hittade Agnes vante igår! Någon snäll medmänniska hade satt upp den på ett staket, så att den syntes från vägen. Kan äntligen sätta en bock i hitta-Agnes-vante-rutan också.

Har massa möten framför mig idag på jobbet. Några riktigt intressanta. Alla är intressanta ser jag när jag kikar i kalendern. :-) Musik, musik, musik...

10 minuter kvar till fikat. Kanske ska pallra mig över vägen till postfacket... Har inte bestämt mig än. Jo, jag måste börja röra på mig, nu när jag inte kutar på Kraftkällan längre... Gah, kom igen nu! SPRING JONO, SPRIIING! *går lagom fort över till fikat*

4 Comments:

Blogger Christopher Liljebäck said...

Det var inget vanligt fika idag Jonatan...Tack för att du dök upp! Det värmde...

2:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Vi kanske ska skippa den där idén med ett inglasat rullband mellan våra två kontorsbyggnader...?!
/Eva, http://evokenivo.blogg.se

3:57 fm  
Blogger Jonatan said...

Christopher: Nä, det blev ju tårta... igen. :-) Grattis i efterskott!!!

2:13 em  
Blogger Jonatan said...

Eva: Ja, kära nån... Får kuta några gånger per dag istället. ;-)

2:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home