torsdag, september 25, 2008

Aja, jag vet att jag nästan aldrig är här, men jag skriver väl av mig lite nu då. :-)

Jag sitter och funderar på vad jag ska käka till lunch. Klockan är 11:54 och det lutar åt en McDrive. Har ju Olofs bil nu när han är i Singapore. :-) Perfa...

Ikväll kommer Martina och Simon. Blir najs. På fredag är det inspelning med Harald. På lördag kommer Sofia och Bjørnar och hälsar på. Känns som en reunion av temakvällsgänget och familjen.

Har påbörjat en musikblogg, som jag tänkte gå ut med om nåt år eller så. Tjuvkika på blog.jonomedia.se.

Igår ropade Agnes: "Mamma, äää duuu?"
Charmigt... Jenny jobbade, för er som inte vet. Kul att Agnes börjar snacka.

Döttrarna satt i sina nattlinnen igår innan de skulle lägga sig. Så kul att höra Filippa säga till Agnes: "Jag tycker du är fin i det nattlinnet, Agnes!" och Agnes försöker kommunicera tillbaka nåt i stil med "Äsch, den här gamla trasan..." gissar jag. ;-D

11:59... *tittar på magen som börjar växa igen, från att ha varit nästan-tvättbräda*
12:00 Äh, det får bli Mc... Skit...

4 Comments:

Blogger Jonatan said...

Det var mkt fint skrivet av dig kära du..
Kul å se dig förra heljen också.
Lycka till..

4:30 fm  
Blogger Jonatan said...

Thanx... *gurglandes Mc*

/J

4:55 fm  
Blogger Christopher Liljebäck said...

Yaa'
Kom igen nuurrråå..BLOGGA BLOGGA!!

7:22 fm  
Anonymous Anonym said...

jonte jonte :)

7:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home