torsdag, oktober 02, 2008

Arméerna står redo... Vi har laddat med Pepsi Max... Ikväll gäller det... "The Grand Family Age Of Empires III Fejd"!

Olof - Jennys kusin - har köpt AOE III till mig och Kalle och ikväll möts vi i storslagna strider i datornätverkets pojkvärld.

Eftersom Olof troligen inte läser detta, kan jag avslöja att Kalle och jag redan har bildat pakt. Men... Den pakten kan man ju lätt bryta om man vill. ;-)
För ikväll är vi fiender...

Olof och Kalle ska få smaka på livet som slavar i AOE III-kungen Sir Jono's världsherravälde!

Till attack!!!

PS Ska bara ödmjukt jobba lite först och betjäna mina jordiska herrar. ;-) DS

3 Comments:

Blogger Abraham Engelmark said...

Haha! Kul=)

2:35 fm  
Blogger Christopher Liljebäck said...

önskar att du byter min länk till "Christopher" istället för Cagge, det e för mycket kompis över det.

4:25 fm  
Blogger Christopher Liljebäck said...

Sen tycker ja du ska använda dig av mer bilder i dina inlägg så vi barn kan förstå mer

6:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home