torsdag, oktober 16, 2008

Ingen bokmal - dock en fjäder till i hatten

Äntligen igenom ännu en roman-thriller på engelska!

Nu låter det som jag plöjer böcker i 110 km/h, men det är ju totalt fel! Det vet alla som känner mig. Jag är definitivt ingen bokmal. Shame on me, som jobbar på förlag och allt...

Däremot gillar jag att då och då läsa en spännande roman på engelska. Innan man blev pappa funkade semestrarna rätt bra. Nu får man påbörja en bok då och avsluta framåt juletid. 3 minuter här, 8 minuter där...

Nog tjatat... Denna gång lyckades jag ta mig igenom "Skin" av Ted Dekker. En rätt intressant bok med en oväntad twist framåt slutet, måste jag säga... Just nu går man och tänker på boken hela tiden. Någon annan som har läst den?

Har ett gäng olästa böcker till hemma av mr Dekker... Kanske ska börja på en ikväll, så är jag klar framåt sommaren. :-)

Jag ska nog skriva en bok själv rentav! Ska försöka hitta på en bra story först bara... Mmm... där sprack den planen... För tillfället...

Ha en skön dag!
/Jono Colt

PS Klicka på rubriken för att läsa mer om Skin! DS

Etiketter: