tisdag, december 02, 2008

Nu äre klippt!


Då har det hänt…

Jag har klippt mig! Första gången på… 1,5 år, om jag inte har räknat fel… Passade även på att färga håret, så man slipper skylta med sin ålderdom i onödan.

Efter frisören hämtade jag ungarna hos deras dagmamma, nu i tuff frilla med mycket rockenroll-attityd. Blev snart nedtagen på jorden igen. Tack Filippa…
”Pappa, du ser ut som Lotta på Bråkmakargatan i håret!” :-D

Själv tyckte jag mig se Gretchen i Prison Break när jag såg mig själv i spegeln… Avgör själv. Tror Lotta på Bråkmakargatan känns mer rätt, trots allt…

Etiketter: , ,

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Helt klart Lotta...

1:14 em  
Anonymous Anonym said...

Eller "Dregen"...
http://www.gt.se/polopoly_fs/1.637583!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg

5:41 fm  
Blogger Jonatan said...

Sant... Dregen var ju tanken, så det blir pluspoäng till Emil. ;-)

6:58 fm  
Blogger Christopher Liljebäck said...

Gretchen, lätt! Men inte lika elak...

2:52 fm  
Blogger Jonatan said...

Håller med Cagge, det är Gretchen i PB, men med ett inre som Lotta

7:49 fm  
Blogger Unknown said...

oj.. stor förändring.
jag skulle också säga dregen men om jag måste välja så säger jag nog lotta. en cool lotta

5:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home