torsdag, mars 03, 2011

Jono är tillbaka!


Hej kära läsare och varmt välkommen tillbaka till min blogg!

Jaha, vad har hänt sen sist då? Tänkte sammanfatta lite, så att du får ett bra grepp om verklighet och fantasi:

Jag fick huvudrollen i en action-thriller och åkte till Hollywood i 9 månader, där jag fick börja med att gå på en halvtidsutbildning för blivande stuntmän. TIll en början fick man göra rätt enkla grejer, som att hoppa från en gunga på en madrass. Det var bara det att gungan var ca 5 ggr så stor som en vanlig lekplatsgunga, så där botade jag all form av höjdskräck.

Efter 6 månaders inspelning i vått och torrt, i kyla och hetta, bland sköna människor och en och annan stalker, kunde jag sätta mig på planet och åka vidare till ett fridfullt liv som bokhandlare. Startade nämligen en butik för barn och djur i centrala delarna av Ödeshög. (Se foto)



När jag lyckats skrapa ihop min första förmögenhet satsade jag allt på att investera i en tidsmaskin. Några goda vänner, som till vardags jobbar som utvecklare och uppfinnare, var på god väg att få en bil att fungera som någon slags tidsmaskin. De behövde en investerare - och där var jag! När fluxkondensatorn satt på plats stack de iväg… nånstans i tiden. Ser fram emot att träffa dem snart igen!

Med dessa enkla rader är det åtminstone en sak som är sann - Jono is back! ;)

/Jonoboy